News & Trends
View AllRozszerzając ofertę swojej kawiarni o nowe smaki napojów, otwierasz drzwi do fascynującego świata kawowych eksperymentów. Czy zdarza Ci się zatrzymywać…
Inwestycja w edukację klienta może się okazać najlepszą inwestycją w Twój biznes, szczególnie jeżeli mówimy o kawiarniach specialty. Choć dla…
W zależności od tego jak daleka od „idealnej” będzie charakterystyka wody w…
Filiżanka espresso w ponad 90% składa się z wody, a kawa przelewowa w ponad 98%. Warto zatem zrozumieć jej znaczenie w profesjonalnym zastosowaniu, aby nie tylko wydobyć z kawy optymalny smak, ale także utrzymać sprzęt w dobrej kondycji i ograniczyć ryzyko awarii. W tym artykule wyjaśnimy właściwości wody i jej wpływu na ekstrakcję kawy, a w następnej części przybliżymy sposoby jej filtracji, które mają zastosowanie w profesjonalnym użytkowaniu.
Dobra kawa to nie tylko różnorodność smaków w filiżance, ale i mnogość sposobów na ich uzyskanie. Metod parzenia mamy wiele – jednak w większości sytuacji, w których kawa jest potrzebna szybko i w dużej ilości, odpowiedzią będzie ekspres. I wcale nie musi być on ciśnieniowy.
Prowadzisz kawiarnię lub restaurację i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz sprawić, by Goście częściej do Ciebie wracali? To Ty musisz zadbać, by mając nieograniczony wybór lokali gastronomicznych, Klient chciał przychodzić właśnie do Ciebie. Jak to zrobić? Kim jest lojalny Klient i czym charakteryzuje się supreme service? Jak wprowadzić zmiany w obsłudze, które mogą zmienić oblicze Twojego lokalu? – o tym przeczytasz w naszym artykule.
Nie trzeba być wielkim pasjonatem kawy czy pracować z nią przez dziesięciolecia, aby natknąć się na termin “specialty coffee”. Co on oznacza i czy faktycznie kawy z tego segmentu są wyjątkowe i warte uwagi zarówno z punktu widzenia, konsumenta, jak i osoby prowadzącej biznes?
Prowadzisz kawiarnię, a hasło less waste znaczy dla Ciebie coś więcej niż…
Wystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Rozszerzając ofertę swojej kawiarni o nowe smaki napojów, otwierasz drzwi do fascynującego świata kawowych eksperymentów. Czy zdarza Ci się zatrzymywać…
Inwestycja w edukację klienta może się okazać najlepszą inwestycją w Twój biznes, szczególnie jeżeli mówimy o kawiarniach specialty. Choć dla…