News & Trends
View AllRoślinne alternatywy mleka nie są już skierowane do stosunkowo niewielkich grup odbiorców – osób z nietolerancją laktozy czy vegan. To…
Czarny Piątek rokrocznie zdobywa serca Polaków, stając się w świecie e-commerce synonimem gorączki zakupowej i rekordów sprzedażowych. Konsumenci oczekują tego…
Coraz częściej, bariści, zamiast krótkiego hasła “Poproszę cappuccino!”, słyszą od klientów, którzy…
Branża kawowa ma na sumieniu wiele praktyk, których oddziaływanie na środowisko jest co najmniej wątpliwe. Po pierwsze, zużywamy ogromne ilości wody w procesie produkcji. Po drugie, jesteśmy odpowiedzialni za powstawanie śladu węglowego, czyli emisję gazów cieplarnianych, zarówno w procesach około produkcyjnych, jak i podczas transportu. Z okołozwrotnikowych farm ziarna muszą trafić do palarni, a następnie do kawiarni i sklepów.
Ekspres to dla wielu serce kawowego baru i najważniejsze urządzenie w całej kawiarni. Dzięki niemu możemy przygotowywać espresso i spieniać mleko, a tym samym po prostu prowadzić kawiarniany biznes. Wybór odpowiedniego urządzenia to niejednokrotnie decyzja na lata, dlatego warto rozważyć wszystkie czynniki, które mają na nią wpływ.
Paczkę 250 gramów kawy można kupić za kilkanaście lub nawet ponad sto złotych. Skąd bierze się tak duża rozpiętość cenowa i jakie czynniki kształtują finalną cenę kawy?
Choć może być to zaskakujące, to właśnie młynek, a nie ekspres ciśnieniowy jest najważniejszym sprzętem w każdej kawiarni. Od tego jak dobrze i szybko będzie mielił kawę zależy jakość każdego serwowanego przez nas espresso czy dripa. Co odróżnia dobry młynek od kiepskiego?
Inwestycja w pracowników to najlepsza inwestycja w Twój biznes – niezależnie od tego, w której części rynku HoReCa on funkcjonuje. Choć może to trącić banałem, przykłady z życia wzięte pokazują, że to właśnie podnoszenie kwalifikacji pracowników w największym stopniu wpływa na jakość produktów, obsługę klienta oraz wysokość sprzedaży.
Eureka! Pomimo, że od pierwszego wykrzynięcia starogreckiego “Heureca” minęło już kilka dobrych lat to co chwilę mamy okazję do kontaktu…
Roślinne alternatywy mleka nie są już skierowane do stosunkowo niewielkich grup odbiorców – osób z nietolerancją laktozy czy vegan. To…
Czarny Piątek rokrocznie zdobywa serca Polaków, stając się w świecie e-commerce synonimem gorączki zakupowej i rekordów sprzedażowych. Konsumenci oczekują tego…