News & Trends
View AllZgłębienie informacji na temat produktów, które sprzedajesz, jest kluczowym krokiem do sukcesu w handlu, a także ważnym elementem dla konsumentów,…
Zrozumienie produktu, który sprzedajesz, jest niezbędnym elementem skutecznej strategii sprzedaży, jest także nieocenione dla konsumentów, którzy chcą dokonać świadomego wyboru,…
Dobra kawa to nie tylko różnorodność smaków w filiżance, ale i mnogość sposobów na ich uzyskanie. Metod parzenia mamy wiele – jednak w większości sytuacji, w których kawa jest potrzebna szybko i w dużej ilości, odpowiedzią będzie ekspres. I wcale nie musi być on ciśnieniowy.
Prowadzisz kawiarnię lub restaurację i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz sprawić, by Goście częściej do Ciebie wracali? To Ty musisz zadbać, by mając nieograniczony wybór lokali gastronomicznych, Klient chciał przychodzić właśnie do Ciebie. Jak to zrobić? Kim jest lojalny Klient i czym charakteryzuje się supreme service? Jak wprowadzić zmiany w obsłudze, które mogą zmienić oblicze Twojego lokalu? – o tym przeczytasz w naszym artykule.
Nie trzeba być wielkim pasjonatem kawy czy pracować z nią przez dziesięciolecia, aby natknąć się na termin “specialty coffee”. Co on oznacza i czy faktycznie kawy z tego segmentu są wyjątkowe i warte uwagi zarówno z punktu widzenia, konsumenta, jak i osoby prowadzącej biznes?
Prowadzisz kawiarnię, a hasło less waste znaczy dla Ciebie coś więcej niż…
Hario to japońska firma produkująca akcesoria do alternatywnych metod parzenia kawy. W 2021 roku obchodzi setną rocznicę powstania i z tej okazji przypominamy historię marki oraz jej początki, które, co ciekawe, nie miały wiele wspólnego z produkcją akcesoriów kawowych, które zrewolucjonizowały sposób picia kawy na całym świecie.
Zgłębienie informacji na temat produktów, które sprzedajesz, jest kluczowym krokiem do sukcesu w handlu, a także ważnym elementem dla konsumentów,…
Zrozumienie produktu, który sprzedajesz, jest niezbędnym elementem skutecznej strategii sprzedaży, jest także nieocenione dla konsumentów, którzy chcą dokonać świadomego wyboru,…