News & Trends
View AllSzukasz idealnego balansu między jakością a ceną kawy? Jeśli tak, Arcaffè jest idealną opcją dla Ciebie. To rodzinna włoska marka…
Roślinne alternatywy mleka nie są już skierowane do stosunkowo niewielkich grup odbiorców – osób z nietolerancją laktozy czy vegan. To…
„Nasz klient – nasz pan”, bo „płaci i wymaga” – to maksyma,…
Wybór pieca do palenia kawy to zawsze duże wyzwanie pod wieloma względami:…
Niepewna, postpandemiczna rzeczywistość zdecydowanie utrudnia przewidywanie przyszłości. Przedarliśmy się jednak przez gąszcz artykułów i danych, żeby nie wróżyć z fusów. Rok 2022 będzie z pewnością rokiem starań o powrót do normalności, troski o zdrowie i środowisko, a także szacunku wobec kawy i zwiększania świadomości na jej temat.
Jest rok 1926, Livorno na zachodzie Włoch. Bar Roma – kawiarnia znajdująca się przy centralnym placu miasta – tętni życiem. To miejsce, obok kilku innych, które zapisały się w historii miasta, jest na początku XX w. ważnym punktem spotkań kulturalnej śmietanki. Położone na wybrzeżu Toskanii miasto było jednym z pierwszych we Włoszech, do których sprowadzono kawę – kultura serwowania tego napoju sięga tu XVII w. Kawa serwowana w Barze Roma pochodzi ze sklepu braci Antonio i Luigi Meschini,
technologią i precyzją mielenia – mogą skraść serca niejednego kawosza! Poznajcie młynki 1Zpresso.
Wystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Kawa to najlepszy przyjaciel produktywności, więc nic dziwnego, że chętnie sięgamy po nią w pracy. Doradzamy jaki ekspres wybrać do biura.
Szukasz idealnego balansu między jakością a ceną kawy? Jeśli tak, Arcaffè jest idealną opcją dla Ciebie. To rodzinna włoska marka…
Roślinne alternatywy mleka nie są już skierowane do stosunkowo niewielkich grup odbiorców – osób z nietolerancją laktozy czy vegan. To…