News & Trends
View AllHario, ceniona japońska marka specjalizująca się w sprzęcie do parzenia kawy, jest uznawana na całym świecie za synonim innowacyjności i…
Zgłębienie informacji na temat produktów, które sprzedajesz, jest kluczowym krokiem do sukcesu w handlu, a także ważnym elementem dla konsumentów,…
technologią i precyzją mielenia – mogą skraść serca niejednego kawosza! Poznajcie młynki 1Zpresso.
Wystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Hario to japońska firma produkująca akcesoria do alternatywnych metod parzenia kawy. W 2021 roku obchodzi setną rocznicę powstania i z tej okazji przypominamy historię marki oraz jej początki, które, co ciekawe, nie miały wiele wspólnego z produkcją akcesoriów kawowych, które zrewolucjonizowały sposób picia kawy na całym świecie.
Kombucha – znana też jako grzyb herbaciany, który w istocie grzybem nie jest – to rodzaj symbiotycznej kolonii drożdży i bakterii. I chociaż drożdże zalicza się do grzybów, to kombucha jest czymś zdecydowanie bardziej złożonym.
W czasie obostrzeń dla branży gastronomicznej, najważniejszą wizytówką kawiarni była jakość serwowanej na wynos kawy. Skupianie się na dezynfekcji lokalu i zapewnienie bezpieczeństwa gościom stało się bezwzględnym priorytetem właścicieli kawiarni, knajp i restauracji. W okresie rozluźniania obostrzeń gastronomia musiała szybko przygotować się na nowe otwarcie i przeprowadzić wiosenne porządki za barem. Jak w takim razie zadbać o czystość lokalu sprawnie i skutecznie? Na co zwrócić uwagę, by mieć gwarancję, że przyrządzenie kawy będzie czystą przyjemnością? Odpowiedź znajdziecie w naszym artykule.
Coraz częściej, bariści, zamiast krótkiego hasła “Poproszę cappuccino!”, słyszą od klientów, którzy…
Lokal gastronomiczny powinien charakteryzować się nie tylko znakomitą jakością produktów, przepysznymi daniami i najwyższego poziomu obsługą, ale również nieskazitelnym porządkiem…
Hario, ceniona japońska marka specjalizująca się w sprzęcie do parzenia kawy, jest uznawana na całym świecie za synonim innowacyjności i…
Zgłębienie informacji na temat produktów, które sprzedajesz, jest kluczowym krokiem do sukcesu w handlu, a także ważnym elementem dla konsumentów,…