News & Trends
View AllWystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Hario to japońska firma produkująca akcesoria do alternatywnych metod parzenia kawy. W 2021 roku obchodzi setną rocznicę powstania i z tej okazji przypominamy historię marki oraz jej początki, które, co ciekawe, nie miały wiele wspólnego z produkcją akcesoriów kawowych, które zrewolucjonizowały sposób picia kawy na całym świecie.
Wystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Hario to japońska firma produkująca akcesoria do alternatywnych metod parzenia kawy. W 2021 roku obchodzi setną rocznicę powstania i z tej okazji przypominamy historię marki oraz jej początki, które, co ciekawe, nie miały wiele wspólnego z produkcją akcesoriów kawowych, które zrewolucjonizowały sposób picia kawy na całym świecie.