Szukasz idealnego balansu między jakością a ceną kawy? Jeśli tak, Arcaffè jest idealną opcją dla…
Założenie własnej palarni kawy wydaje się być pomysłem tak niecodziennym i abstrakcyjnym, jak przeprawa rowerem…
Espresso italiano zostało oczywiście oficjalnie zdefiniowane, a Istituto Nazionale Espresso Italiano wymienia producentów maszyn i…
W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, stworzyliśmy w Coffeedesk nową kategorię produktów – corporate gifts.…
Niepewna, postpandemiczna rzeczywistość zdecydowanie utrudnia przewidywanie przyszłości. Przedarliśmy się jednak przez gąszcz artykułów i danych, żeby nie wróżyć z fusów. Rok 2022 będzie z pewnością rokiem starań o powrót do normalności, troski o zdrowie i środowisko, a także szacunku wobec kawy i zwiększania świadomości na jej temat.
Wystartowała druga w historii Coffeedesk kampania crowdinwestingowa. Podsumowanie pierwszej kampanii, nasze plany i prognozy są szczegółowo opisane na stronie emisji. W dużym skrócie – głównym celem, na który chcemy pozyskać finansowanie, jest rozwój omnichannel. W tym artykule chcemy wytłumaczyć Wam, co to właściwie jest i dlaczego wierzymy, że ten model biznesowy to przyszłość nie tylko Coffeedesk, ale całego sektora handlowego.
Branża kawowa ma na sumieniu wiele praktyk, których oddziaływanie na środowisko jest co najmniej wątpliwe. Po pierwsze, zużywamy ogromne ilości wody w procesie produkcji. Po drugie, jesteśmy odpowiedzialni za powstawanie śladu węglowego, czyli emisję gazów cieplarnianych, zarówno w procesach około produkcyjnych, jak i podczas transportu. Z okołozwrotnikowych farm ziarna muszą trafić do palarni, a następnie do kawiarni i sklepów.