Nie zawsze musisz mieć więcej gości, żeby zarabiać więcej. Czasem wystarczy, że ci sami goście…

Nie zawsze musisz mieć więcej gości, żeby zarabiać więcej. Czasem wystarczy, że ci sami goście…
Kawiarni jest dziś więcej niż kiedykolwiek. Gość może usiąść w dowolnej i zostać jej stałym…
Klienci nie kupują tylko produktu. Kupują łatwość, zaufanie, poczucie, że „wszystko działa jak trzeba”. Sklep…
Dobra kawa to za mało, żeby zapełnić lokal. Klienci przychodzą tam, gdzie ktoś umie o…
Klienci chcą pić coś zimnego, roślinnego i „działającego”. W karcie musi być miejsce na cloud…
Wielu właścicieli kawiarni skupia się na ekspresie, bo „to on robi kawę”. Ale to młynek…
W każdym lokalu gastronomicznym nieodłącznym elementem wydatków jest food cost. Czym jest food cost w gastronomii i ile powinien wynosić?
W jednej kawiarni wszystko masz pod ręką. Wiesz, co się sprzedaje, kto z kim pracuje,…
Menu to jedno z najważniejszych narzędzi sprzedaży w każdej kawiarni. Dobrze zaprojektowane zwiększa średni rachunek,…