W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, stworzyliśmy w Coffeedesk nową kategorię produktów – corporate gifts. Jeśli potrzebujesz produktów personalizowanych, szukasz pomysłów na wyjątkowe prezenty, chcesz przygotować zestawy powitalne dla swoich pracowników albo oprawę wydarzenia – to rozwiązanie idealne dla Ciebie!
Dlaczego nowy segment?
Do rozwoju nowego kanału sprzedaży zainspirowali nas nasi klienci, którym pomagaliśmy tworzyć wyjątkowe zestawy prezentowe, mające trafić do ich partnerów biznesowych lub pracowników. Ostatnie lata pokazały nam, że pracodawcy szukają coraz ciekawszych sposobów na uatrakcyjnienie oferowanych pracownikom benefitów. Dodatkowo kawa i herbata, do której pracownicy mieli dotychczas dostęp w biurach, często jest przekazywana pracownikom bezpośrednio, aby mogli z niej korzystać podczas home office. Pojawiła się potrzeba obrandowanych opakowań, zestawów prezentowych. Również w obszarze prezentów dla klientów widzimy coraz większe zainteresowanie jakościowymi, niecodziennymi produktami, takimi jak kubki termiczne, które mogą być używane na co dzień, w opozycji do plastikowych jednorazówek.
Kamil Kwietniewski, Szef sprzedaży B2B PL
Ekologia
Dotychczas stosowane, jednorazowe i plastikowe prezenty korporacyjne, wobec wzrostu świadomości ekologicznej, przestają mieć sens. Zamiast kolejnych smyczy, czy długopisów, które trafiają zapomniane do szuflady, warto zaproponować klientom i pracownikom coś, co zostanie z nimi na dłużej. W oceanach znajduje się tyle mikroplastiku, że właściwie nie są one już zbiornikami wodnymi, lecz plastikowymi, a powierzchnia wyspy śmieci pływającej na Pacyfiku wynosi pięć razy więcej niż powierzchnia naszego kraju. Próbujemy robić co w naszej mocy, żeby nie przyczyniać się do pogorszenia tej sytuacji.
Użyteczność i pozytywne skojarzenia
Naszym celem jest przekonanie pracodawców, firm i agencji reklamowych do tego, by zamiast gadżetów reklamowych zaproponowali partnerom lub pracownikom coś, czego będą używać na co dzień lub z czego korzystanie sprawi im przyjemność. Moment przyjemności może zostać skojarzony z marką i doprowadzić do pozytywnych konotacji. Chcemy zaoferować naszym klientom personalizowane produkty, a także zestawy prezentowe złożone z kaw i herbat.
Początkowy wzrost zainteresowania znakowanymi produktami zaczął się obniżać, kiedy nasz rynek zalały produkty bez charakteru. Jesteśmy przekonani, że klient poszukuje czegoś, co zapewni oryginalność nie tylko znakowaniem, ale też designem, czy przesłaniem producenta. Rynek kawowy cechuje się wysoką świadomością ekologiczną i nasz start w tej branży również mocno skupia się na odpowiedzialności za nasze środowisko.
Andrzej Rydlewski, Key Account Manager
Możliwości personalizacji
Podstawową metodą tworzenia corporate gifts są grawery i nadruki, które idealnie sprawdzają się na kubkach marki MiiR (Travel Tumbler, Camp Cup, Tumbler). Możliwe jest także stworzenie unikalnych KeepCup’ów poprzez zestawienie wybranych kolorów na poszczególnych elementach kubków, a dodatkowo – nadrukowanie logo na KeepCup’ie. Kolejną opcją są personalizowane opakowania kawy. Kolor opakowania, naklejka, tekst znajdujący się na etykiecie – wszystko może zostać przygotowane według wybranego projektu. Ziarna kawy również mogą być dostosowane do preferencji smakowych kupującego. Kawy produkowane są lokalnie, we współpracy z krajowymi palarniami. W zestawach prezentowych, których stworzenie również oferujemy w ramach corporate gifts, proponujemy natomiast znane i sprawdzone produkty naszych ulubionych marek: kawy Arcaffe i herbaty Teminesteriet oraz Teapigs. Dzięki temu, że posiadamy szeroką ofertę produktową, jesteśmy w stanie dobrać zestaw dostosowany do wizji i potrzeb klienta.
Małe dzieła sztuki
Personalizacja i znakowanie w naszym rozumieniu to nie tylko grawer lub nadruk logo. Zależy nam również na promowaniu idei tworzenia wyjątkowych grafik, które będą powodowały w osobach obdarowanych radość z faktu posiadania swojego egzemplarza.
Nie chcemy zamykać się na personalizacji pod prezenty, zależy nam również na rozwijaniu idei sprzedaży personalizowanych produktów poprzez tworzenie limitowanych serii z tematycznymi grafikami. Nasz nowy kierunek oparty jest o to, co obserwujemy między innymi na rynku amerykańskim, korzystając z doświadczeń naszych dostawców. Tworzenie znakowanych produktów jest w USA już bardzo popularne, właśnie dzięki temu, że użytkownik może wejść w posiadanie niepowtarzalnego, limitowanego produktu.
Kamil Kwietniewski, Szef sprzedaży B2B PL
Przejdź na branded.coffeedesk.pl i wyceń swój projekt!
A jeśli jesteś już naszym klientem, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym po więcej informacji!