Faq
Konto klienta
Co zrobić gdy nie pamiętam hasła do konta?
Na stronie logowania znajduje się przycisk "nie pamiętasz hasła?". Kliknij w niego i podaj adres email, na który rejestrowałeś konto, a my wyślemy Ci na ten adres link, pod którym będziesz mógł zresetować swoje hasło.
Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie ?
Platforma Coffeeedesk Business przeznaczona jest dla zarejestrowanych użytkowników. Dopiero po założeniu konta i uzupełnieniu danych Twojej firmy oraz pomyślnej weryfikacji możliwe będzie złożenie zamówienia.
Czy kilka osób może mieć dostęp do tego samego konta klienta?
Obecnie istnieje możliwość rejestracji jednego konta firmowego na NIPie firmy. Dostep do konta może mieć przedstawiciel firmy, który w jej imieniu dokonywał rejestracji. W najbliższym czasie nie przewidujemy dostępu kilku osób do jedenego konta firmowego w ramach subkont.
Pamiętaj, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem
[email protected] jeżeli zmieni się osoba odpowiedzialna za zakupy w Coffeedesk Business w Twojej firmie.
Czy otrzymam swojego opiekuna handlowego?
Po rejestracji do platfromy Coffeedesk Business otrzymujesz od nas wsparcie wykwalifikowanego zespołu Business Support.
Jeżeli założyłeś już konto biznesowe dla Twojej firmy to po zalogowaniu dane kontaktowe znajdziesz w górnym pasku nawigacyjnym po lewej stronie.
Jakie otrzymam rabaty?
W procesie weryfikacji konta Twojej firmy przydzielamy indywidualne rabaty, dopasowane do rodzaju Twojej działalności, dlatego tak ważne jest abyś dokładnie określił swój profil działalności.
O pomyślnej aktywacji konta na platformie Coffeedesk Business zostaniesz poinformowany mailowo.
Czy istnieje możliwość indywidualnej wyceny produktów?
Aktualne ceny hurtowe i promocyjne są zawsze widoczne na Twoim koncie, wystarczy, że się zalogujesz do platformy Coffeedesk Business.
Jeśli jesteś zainteresowany wyjątkowo dużą ilością konkretnego produktu, poszukujesz czegoś czego aktualnie nie mamy w ofercie lub chciałbyś porozmawiać o specjalnych cenach, skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta lub naszym zespołem Business Support. Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem zachęcamy Cię do rejestracji konta firmowego i zapoznania się ofertą.
Zmieniły się dane mojej firmy, jak to zgłosić?
Jeżeli zmianie uległ adres Twojej firmy takiej zmiany mozesz dokonać samodzielnie poprzez konto użytkownika po zalogowaniu się na platformę B2B.
Jeżeli zmianie uległ NIP lub załozyłeś nową firmę koniecznie skontaktuj się z nami mailowo
[email protected] Być może konieczne będzie założenie nowego konta biznesowego dla Twojej nowej działalności gospodarczej.
Jak mogę sprawdzić które z moich faktur oczekują na płacenie?
Po zalogowaniu się do platformy Coffeedesk Business przejdź do konta użytkownika. Tam w sekcji Stan płatności możesz sprawdzić, które z faktur wymagają opłacenia. W tym miejscu umożliwiamy także dokonanie szybkiej płatności kartą za pośrednictwem operatora płatności PayU.
W jaki sposób mogę zintegrować się z Waszym systemem?
W Coffeedesk dajemy Tobie możliwości zintegrowania swojego systemu e-commerce, CRM czy też CMS, z naszą platformą. Jeśli tylko posiadasz u nas aktywne konto, możesz uzyskać swój indywidualny kod dostępu (api_key) i zacząć integrację. Dzięki naszemu API Twój system może pobierać dane z platformy Coffeedesk w sposób automatyczny. Oczywiście, aby w pełni wykorzystać możliwości oraz potencjał udostępnionego API, potrzebna będzie Tobie niezbędna wiedza techniczna lub pomoc doświadczonego programisty.
W sprawie API skontaktuj się z zespołem Business Support pod adresem:
[email protected]
Wysyłka
Jakie są możliwe formy wysyłki?
Obecnie, w zależności od kraju wysyłki, oferujemy dostawy z przewoźnikami DPD i UPS oraz transporty paletowe za prośrednictewm przewoźników paletowych.
Jeżeli chciałbyś odebrać zamówienie paletowe zleconym przez Ciebie transportem na zasadzie EXW prosimy skontktuj się z nami mailowo pod adresem
[email protected].
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w kawiarni Cofeedesk Bajkowe w Kołobrzegu.
Adres naszej kawiarni to:
Kawiarnia Bajkowe, ul. Mazowiecka 24, Kołobrzeg, tel: 793 304 030.
Podczas składania zamówienia jako sposób dostawy wybierz opcję Odbiór osobisty Kołobrzeg ul. Mazowiecka 24.
Otrzymasz od nas wiadomość, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, wtedy wraz z numerem zamówienia udaj się do kawiarni.
Jeżeli chciałbyś odebrać zamówienie paletowe zleconym przez Ciebie transportem na zasadzie EXW prosimy skontktuj się z nami mailowo pod adresem
[email protected].
Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Czas dostawy zamówienia zależy od wybranego przewoźnika i lokalizacji geograficznej.
Zamówienia paczkowe powinny zostać dostarczone w ciągu 3-6 dni roboczych, w zależności od kraju docelowego.
Gdzie aktualnie jest moja paczka?
Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić za pomocą opcji śledzenia na stronach przewoźników. Informacje na ten temat wraz z linkiem monitorującym wysyłkę przesłaliśmy do Ciebie w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłanie paczki.
Czy realizujecie wysyłki w trybie dropshipping?
Aktualnie nie prowadzimy takiej formy współpracy z klientami. Nasz model biznesowy jest nastawiony na realizację zamówień towarów, które klient w późniejszym czasie sam dystrybuuje, ze swojego magazynu, budując dostępność z uwzględnieniem potrzeb klienta końcowego.
Co zrobić gdy paczka lub produkt w paczce uległ zniszczeniu podczas dostawy?
Jeśli zauważysz, że paczka, w której zostało wysłane zamówienie jest naruszona, a produkty uszkodzone należy spisać formularz szkody z przewoźnikiem. Kurier zawsze dysponuje takim formularzem.
Zaistniałą szkodę wraz z kopią formularza szkody koniecznie zgłoś do nas mailowo w ciągu 12h na adres
[email protected]. Pamiętaj o tym, żeby zrobić zdjęcia uszkodzeń i dołączyć je do wiadomości.
Płatności
Jakie są możliwe sposoby płatności?
W koszyku podczas finalizacji zakupów masz możliość wybrania najwygodniejszej dla Ciebie formy płatności.
Główne formy płatności za zamówienie to:
-Bramka PayU - szybka płatność online lub płatność kartą
-Przedpłata- Przelew tradycyjny
Jaki jest całkowity koszt zamówienia?
Na koszt Twojego zamówienia składa się koszt wybranych przez Ciebie produktów oraz ewentualne koszty wysyłki lub prowizji od płatności w systemie PayU. Osteteczna kwota do zapłaty pojawi się w podsumowaniu Twojego koszyka.
Dla zamówień wsyłanych poza kontynentalną UE oraz poza granice UE każdorazowo wyliczamy opłatę za transport po złożeniu zamówienia. Dopiero po Twojej akceptacji kosztów dostawy możliwa jest płatność za zamówienie.
Jaki jest próg darmowej dostawy zamówienia?
Podczas zakupów na platformie B2B informujemy Cię, ile jeszcze pozostało, aby osiągnąć próg darmowej wysyłki.
Prosimy pamiętaj, że w przypadku zamówień wysyłanych poza kontynentalną część UE i poza granice UE opłatę za wysyłkę wyliczamy indywidualnie po złożeniu zamówienia i jest ona doliczana w podsumowaniun kosztów zamówienia.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę do swojego zamówienia?
Faktury wysyłamy w formie elektronicznej w momencie wysłania paczki z Twoim zamówieniem. Dostęp do faktur w formacie pdf znajdziesz także w zakładce "Zamówienia i faktury" w prawym górnym rogu strony, na rozwijanej liście po kliknięciu w nazwę swojego konta.
Dlaczego nie mogę wybrać Odroczonej formy płatności w koszyku?
Przyznanie odroczonej formy płatności to kwestia rozpatrywana indywidualnie i wymaga podpisania stosownych dokumentów.
Jeżeli wcześniej dokonywałeś płatności tą metodą być może posiadasz zaległości w płatnościach dlatego jest obecnie nieaktywna lub wymaga ponownej weryfikacji i podpisania stosownych dokumentów. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem
[email protected].
Zamówienia
Jak szybko realizujecie zamówienia?
Najszybciej realizowane są zamówienia z płatnością PayU.
W dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 wszystkie opłacone zamówienia paczkowe są natychmiastowo przetwarzane i przekazywane do magazynu.
Zgodnie z naszym doświadczeniem, opłacone zamówienia złożone do godziny 11:00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia.
Wszystkie opłacone zamówienia przekazujemy do wysyłki maksymalnie w 24h (w dni robocze).
Jak sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?
Aktualny status Twojego zamówienia znajduje się zakładce "zamówienia i faktury", którą znajdziesz na rozwijanej liście po zalogowaniu do platformy B2B i kliknięciu w nazwę swojego konta w prawym górnym roku strony.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
W tej sprawie prosimy skontaktować się telefonicznie z zespołem Business Support pod numerem +48 690 80 50 20 lub mailowo na adres
[email protected]
Jeśli status Twojego zamówienia na to pozwoli to anulujemy Twoje zamówienie.
Czy mogę dodać do zamówienia prośbę o rysunek do zamówienia?
Nasi rysownicy pracują głównie w dziale B2C Coffeedesk, ale możemy się postarać i wjątkowo spełnić Twoją prośbę. Zostaw nam notatę w komentarzu do zamówienia a my postaramy się pomóc :) Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony.
Produkty
Czy udostępniacie zdjęcia produktów?
Jeśli Twoja działalność to dystrybucja, hurt lub sklep internetowy to możesz w ramach swojej działalności korzystać ze zdjęć produktów dostępnych na naszej stronie (b2b.coffeedesk.pl).
Zachęcamy także do rozważenia integracji poprzez API, ponieważ API daje Tobie możliwość zaciągnięcia od nas opisu produktu a w przypadku zdjęć produktu udostępniamy możliwość zaciągnięcia w odpowiedzi ich adres url.
Kiedy będzie można zakupić produkt, który jest aktualnie niedostępny?
Po zalogowaniu do patformy B2B masz możliwość skorzystania z automatycznego powiadomienia gdy produkt, na który czekas ponownie pojawi się w sprzedaży. Wystarczy, że klikniesz "Powiadom mnie jak będzie" a my wyślemy Tobie wjadomość gdy otrzymamy kolejną dostawę.
Pamietaj, że zawsze możesz skontaktować się z zespołem Business Support mailowo pod adresem
[email protected]
Co zrobić gdy produkt, który u Was zakupiłem się popsuł / ma wadę fabryczną?
W przypadku chęci złożenia reklamacji produktu zaloguj się na swoje konto na platformie B2B, w prawym górnym menu na liście zamówień odszukaj numer zamówienia z reklamowanym produktem. Po kliknięciu w szczegóły zamówienia masz mozliwość zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego. Bardzo prosimy aby dołączyć szczegółowy, numer seryjny urządzenia, jeśli taki posiada, szczególowy opis oraz zdjęcia lub video usterki.
O Coffeedesk
Gdzie mieści się Wasze biuro / magazyn?
Nasza siedziba handlowa znajduje się w budynku Starlet, przy ulicy Sienkiewicza 12 (I piętro) w Kołobrzegu.
Magazyn Coffeedesk przeniesiony został na nowy adres: ul. Zachodnia 4, Hala C, 78-100 Kołobrzeg
Czy działacie tylko online?
Działamy także stacjonarnie, a nasze showroomy znajdują się w Kołobrzegu oraz w Warszawie.
W Kołobrzegu:
- Coffeedesk Kawiarnia - Bajkowe Mazowiecka 24
W Warszawie:
- Coffeedesk Kawiarnia - Wilcza 42
- Coffeedesk Kawiarnia - Tamka 2
- Coffeedesk Kawiarnia - Próżna 7
Gdzie znajdę regulamin sklepu?
Regulamin znajduje się u dołu strony. Dodatkowo umieszczamy link do regulaminu także w tym miejscu https://b2b.coffeedesk.com/terms-of-service/