Coffeedesk API
W Coffeedesk dajemy Tobie możliwości zintegrowania swojego systemu e-commerce, CRM czy też CMS, z naszą platformą. Jeśli tylko posiadasz u nas aktywne konto, możesz uzyskać swój indywidualny kod dostępu (api_key) i zacząć integrację. Dzięki naszemu API Twój system może pobierać dane z platformy Coffeedesk w sposób automatyczny. Oczywiście, aby w pełni wykorzystać możliwości oraz potencjał udostępnionego API, potrzebna będzie Tobie niezbędna wiedza techniczna lub pomoc doświadczonego programisty.
Indywidualny kod dostępu (api_key)
Kod dostępu (api_key) jest indywidualnym kluczem dostępu, który identyfikuje Ciebie jako unikalnego użytkownika naszej platformy w zewnętrznych integracjach. Możesz go uzyskać bezpośrednio od opiekującego się Tobą Przedstawiciela Handlowego Coffeedesk.
Pamiętaj, że kod dostępu (api_key) jest integralnie związany z Twoim kontem na naszej platformie a zgodnie z przyjętą praktyką Coffeedesk jeden unikalny użytkownik może posiadać tylko jedno przypisane do niego konto. Zachowaj ostrożność i nie udostępniaj Swojego Kodu dostępu (api_key) osobom postronnym.
Aktualizacja integracji API
Skoro już jesteś naszym klientem i należysz do Coffeedeskowej rodziny to wiesz, że dążąc do doskonałości w naszej Kawowej Rewolucji dbamy o ciągły rozwój naszego asortymentu zwłaszcza w gamie specialty. W związku z powyższym zdarzają się u nas zmiany w nazwach oferowanych przez nas produktów lub w samej strukturze menu odnośnie grup produktowych. Więc aby Twoja integracja poprzez nasze API zawsze działała prawidłowo musisz zadbać o jej aktualność. Oczywiście informację o wspomnianych planowanych zmianach uzyskasz od opiekującego się Tobą Przedstawiciela Handlowego Coffeedesk.
Wersja API
W chwili obecnej posiadamy i wspieramy
REST API v3.
Udostępniamy Tobie definicję API
SWAGGER UI na podstawie której możliwe jest wygenerowanie klienta API w praktycznie dowolnym języku programowania oraz interfejs, w którym można eksperymentować i testować API. Posiada ono również zunifikowany format odpowiedzi, zgodny z dzisiejszymi standardami web.
FAQ
Czy API może dawać różne formaty --> XML/CSV/JSON lub inny format?
Dla REST API v3.0.0 udostępniamy Tobie definicję API SWAGGER na podstawie której możliwe jest wygenerowanie klienta API w praktycznie dowolnym języku programowania oraz interfejs, w którym można eksperymentować z API. REST API v3.0.0 zwraca odpowiedzi w postaci obiektu JSON.
Czy API na bieżąco wysyła stoki magazynowe? Jeżeli tak to co ile minut?
API nie daje Tobie możliwości zaciągania pełnych informacji na temat naszych stoków magazynowych jednakże zwraca informację na temat dostępności danego towaru. Maksymalna wartość dostępności danego towaru jaką pokazujemy jest ograniczona do 20 sztuk. Opis oraz rodzaj zwracanych parametrów w obiekcie znajdziesz w naszej dokumentacji API.
Czy z Waszej strony dostanę wsparcie w konfiguracji?
Jak już mówiliśmy na wstępie do przeprocesowania konfiguracji oprócz udostępnionej przez nas dokumentacji będzie potrzebna Tobie niezbędna wiedza techniczna lub pomoc doświadczonego programisty. Nie zajmujemy się konfiguracją indywidualnych integracji ale jednocześnie zapewniamy Tobie wsparcie odnośnie rozwiązywania konkretnych przeszkód.
Formularz zgłoszenia
Jeżeli w trakcie wdrożenia lub współpracy poprzez nasze API napotkasz na przeszkody, których rozwiązania nie znajdziesz w naszej dokumentacji to w ramach relacyjnego podejścia do współpracy z naszymi klientami pozostawiamy Tobie możliwość przesłania zgłoszenia bezpośrednio do naszego Działu IT. Jednakże pamiętaj, że nie zajmujemy się konfiguracją indywidualnych integracji, a rozwiązywaniem konkretnych przeszkód.
Forma zgłoszenia
Aby móc zachować wysoki standard obsługi prosimy abyś zachował poniższy
szablon zgłoszenia:
- Jakiej wersji API używasz?
- Jaką metodę API używasz?
- Osiem pierwszych znaków Twojego api_key
- Co ile czasu odpytujesz serwer coffeedesk aby otrzymać aktualne dane?
- Jakie masz problemy wdrożeniowe?
- W razie wystąpienia problemów z API załącz REQUEST i RESPONSE lub chociaż wycinek i opis tego co jest niepoprawne.
Zgłoszenie wyślij do nas mailem na adres
[email protected] w tytule
podając swoją nazwę oraz NIP